Visualizzazioni totali

domenica 7 marzo 2010

Un prieten...

Acum, adica 5 minute in urma am controlat posta electronica si am citit un mesaj de la un prieten, prietenul meu "di cuore". Acum ma simt atit de bine, chiar daca miine am lucrare si mai am de invatat jumate din tot ce am de invatat. Nu stiu de ce, dar mereu ma va lega ceva de acest prieten....nu stiu de ce dar as vrea ca "he'll always be them for me".Vreau sa cred in asta si vreau ca sa fie mereu asa. E ca o specie di ancora care ma salveaza sau macar ma face sa ma simt "acasa"....mereu imi da aceasta senzatie dupa ce citesc ce imi scrie...ma face mai puternica, ma face sa ma intorc inapoi....ma face sa ma simt cum ma simteam cind eram acasa, in camera mea, in fata calculatorului si citeam ceva....acel miros dulciu de "acasa", acea liniste si pace interioara.....acea siguranta ..... il mio posto, oltre il mondo...
Probabil viata mea va fi legata de a lui mereu, probabil am nevoia de a sti ca viata mea e legata de a lui....inca nu stiu, dar stiu ca vreau sa fac parte din viata lui, chiar la distanta, chiar fiind mii km distanta de el, pierduta in lume, descoperind si hoinarind lumea...dar vreau sa fac parte din viata lui asa cum el cred ca vrea sa faca parte din viata mea....Probabil ne apartinem si in acelasi timp nu ne apartinem....probabil sintem facuti unul pentru altul.....stiu ca ceea ce este va fi mereu si ca voi incerca sa fiu, chiar si la distanza, prezenta in viata lui si prezenta in toate evenimentele importante din viata lui.....

2 commenti:

CIAO

Ciao...Sono felice chè hai letto questo blog.
Non dimenticare...sei libero a esprimerti, sei libero a vivere le tue parole, sei libero a scrivere quello chè senti e quello chè pensi davvero....perchè tu esisti.