Visualizzazioni totali

venerdì 11 settembre 2009

loterò


5 settembre 2009

Iubesc ceea ce e in jurul meu. Iubesc ceea ce cinta in jurul meu, iubesc ceea ce inseamna iubire. Sint trista sau sint obosita sau poate sint pierduta in timp in ceea ce eu numesc lume fara infinit, fara raspuns, plina de ginduri care incep si care nu stii cind se termina, nu stiu …… peste citeva zile am examene pentru care am luptat foarte mmult. Sigur mereu se poate face mai mult, mereu nu e deajuns ceea ce facem, ceea ce fac…Stiu un lucru…voi lupta voi lupta pina la sfarsi voi lunpta pina nu voi ajunge ezausta la sfarsit, voi lupta pentru orsice lucru asa…nu voi lasa ca sa pierd pe cel ce iubesc fiindca exista cineva nu voi permite sa pierd in ceea ce cred….voi sti ca am facut de tot ca sa repar si voi lupta la infinit voi lupta fiindca trebuie doar sa stii ce vreai si sa lupti, dar sa stii pentru ce lupti si prima de a ajunge sa sacrifici ceea ce inseamna putere energie si nu lacrimi, lacrimile sint nimic, sint doar niste slabiciuni care trec atunci cind iti dai seama ca pentru ceea ce lupti e mult mai important decit niste lacrimi sarate si fara folos….doar lupta …pina la epuizare pina la sfarsit, ia ceea ce crezi ca e mai bine pentru tine….dar nu fi egoist. Asa ca voi lupta pina la sfarsi, voi invata tot pina ce nu voi mai putea, pina voi sti ca am facut tot ce am putut tot ceea ce am avut in puteri….voi lupta.

Nessun commento:

Posta un commento

CIAO

Ciao...Sono felice chè hai letto questo blog.
Non dimenticare...sei libero a esprimerti, sei libero a vivere le tue parole, sei libero a scrivere quello chè senti e quello chè pensi davvero....perchè tu esisti.